.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد 621 درصدی صادرات مازندران

شمال نیوز: مدیرکل سابق گمرکات مازندران از افزایش 621 درصدی صادرات استان خبر داد و گفت: در سال 85 میزان صادرات استان 56 میلیون دلار بود که این میزان در سال 91 به 404 میلیون دلار رسید.

به گزارش فارس، احمد کارگری در مراسم تودیع خود از افزایش 621 درصدی صادرات استان خبر داد و گفت: در سال 85 میزان صادرات استان  56 میلیون دلار بود که این میزان در سال 91 به 404 میلیون دلار رسید.

کارگری افزود: میزان واردات در سال 85 یک میلیارد دلار بود و در سال 91 به یک میلیارد و 378 میلیون دلار رسید که رشد 38 درصدی را در واردات استان نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در سال 85 درآمد استان 57 میلیارد و 700 میلیون تومان بود که در سال 91 درآمد گمرکات مازندران به 162 میلیارد تومان رسید.

مدیرکل سابق گمرکات مازندران تصریح کرد: گمرکات استان از محل اعتبارات استانی در سال 85 اعتباری بیش از یک میلیارد و 100 میلیون تومان دریافت کرد که این میزان در سال 91 به 2 میلیارد و 800 میلیون تومان رسیده است.

کارگری با اشاره به برخی مصوبات هیئت دولت در گمرکات مازندران اظهار داشت: ارتقای گمرک امیر‌آباد از رئیس به مدیر، ساخت 12 واحد سازمانی برای کارکنان گمرک در بهشهر، تجهیز ساختمان اداری اداره‌کل در نوشهر، راه‌اندازی گمرک فریدونکنار و آمل و اعلام منطقه ویژه اقتصادی در نوشهر مصوبات هیئت دولت در گمرکات مازندران است.

فرماندار نوشهر نیز از اداره‌کل گمرکات به مرکزیت نوشهر به عنوان فرصتی مناسب برای ارتقای منطقه یاد کرد و گفت: اداره‌کل گمرکات در نوشهر سابقه 75 ساله دارد که مایه مباهات شهر است.

محمدعلی قمی افزود: اگر به گمرکات مازندران که در نوشهر دایر است  به عنوان یک فرصت برای اشتغال‌زایی و ایجاد عوایدی برای شهر نگریسته شود، یک فرصت است وگرنه باید رفع مشکل شود.

به گزارش فارس، در این مراسم ابوالقاسم یوسفی‌نژاد به‌عنوان مدیرکل جدید گمرکات مازندران معرفی و از زحمات احمد کارگری تقدیر شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.